Administrativ medarbejder med flair for tal og vagtplanlægning

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du skarp til kontering og økonomistyring, og har du flair for IT og vagtplanlægning? Har du lyt til at være en del af en arbejdsplads, som har stor fokus på udviklingsmiljøer? Trives du med administrative opgaver i et forpligtende arbejdsfællesskab, hvor du understøtter vores udførende områder: Handicapområdet og Socialpædagogisk Center? Så har vi måske det perfekte job til dig i Familie, Handicap & Socialpsykiatri. 
 

Vi leder efter en ansvarlig og engageret administrativ medarbejder, som kan være med på vores nye rejse ind i den teknologiske og digitale verden, med henblik på at styrke, optimere og forandre måden vi i dag arbejder på. Vi søger én, som trives med at understøtte flere centerledere. Basen vil primært være på Socialpædagogisk Center i Brørup, hvor du vil være en del af en arbejdsplads alt efter, hvad arbejdsopgaverne kalder på. Men du vil også skulle møde ind på alle vores områder. Derudover søger vi én, som trives med både faste opgaver, men også finder sig tilpas med opgaver der ad hoc lander på dit bord, som kræver hurtig afvikling og koordinering. Men samtidig også har modet til at turde stoppe op, for at skynde os langsomt, og være udfordrende på opgaver og sammenhænge i opgaveløsningen. 

Din rolle:

Vi har en stor ambition om at være så digitale og teknologiske som mulige, og dette vil du skulle understøtte gennem dine primære ansvarsområder inkluderer: 

  • Sikre økonomistyring og kontering 
  • Vagtplanlægning  
  • Styring af bogholderi med fokus på bankløsninger
  • Indberetning i Tilbudsportalen 
  • Varebestilling via Tellis
  • Tilsyn af borger midler
  • Personaleadministration
  • Være en synlig og engageret del af det administrative arbejdsfællesskab i Familie, Handicap & Socialpsykiatri

Som administrativ medarbejder vil du få tætte samarbejdsrelationer med de øvrige administrative kollegaer i Familie, Handicap & Socialpsykiatri, både igennem daglig kontakt samt dage, hvor man er sammen i et kontorfællesskab i det administrative fællesskab på forskellige lokationer for at videns dele og udvikle på løsninger og arbejdsgange. Du vil få reference til Centerleder for Bo-områder Handicap og et tæt samarbejde med de øvrige centerledere.

Om dig

Du kan nikke ja til at være en del af udviklingsmiljøer og arbejdsfællesskaber, ligesom vi forestiller os, at du er administrationsbachelor, kontoruddannet i kommunalt regi eller lignende. 

  • Er erfaren og stærk i de økonomiske opgaver som kontering, styring og bogholderi, og har økonomisk og data forståelse
  • Har lysten til at udforske digitale og teknologiske løsninger i hverdagen, og har let ved IT-systemer og har lyst til at gå på opdagelse i bl.a. KMD Vagtplan, Acadre og Excel. 
  • Er struktureret, systematisk og arbejde selvstændigt
  • Har en anerkendende, tålmodig og serviceminded tilgang over for borgere, kollegaer og samarbejdspartnere
  • Er fleksibel og omstillingsparat i en hverdag, der også kan være præget af forskelligartede opgaver og med samarbejdskollegaer der ofte løber stærkt
Vi kan tilbyde et spændende sted at arbejde fordi:
  • Vi er en værdibaseret arbejdsplads, med udmøntning i udviklingsmiljøer, hvor du får gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Du kan læse mere om Vejen Kommunes værdier her: Vision, Mission og Værdier - Vejen Kommune
  • Vi er en arbejdsplads med både højt humør og tempo med en flad struktur med kort fra beslutning til handling
  • Stillingen indeholder en høj grad af selvstændighed, fleksibilitet og mulighed for at præge egen arbejdsdag
  • Gode kollegaer, hvor man er fælles om opgaveløsningerne og løfter i flok i et stærkt arbejdsfællesskab
  • Vi løser mange forskelligartede opgaver og har en meget bred kontaktflade 
  • God introduktion til stillingen 

Ved ansættelse i Familie, Handicap & Socialpsykiatri bliver du en del af et arbejdsfællesskab med x administrative medarbejdere på vores udføre områder samt fire administrative medarbejdere i den administrative enhed centralt i Familie, Handicap & Socialpsykiatri. 

Bliv klogere på din kommende arbejdsplads: Familie, Handicap & Socialpsykiatri

Introduktion til Familie, Handicap & Socialpsykiatri ved afdelingschef Charline Borgen Amdisen Bossen.

Vi arbejder i hele Familie, Handicap & Socialpsykiatri ud fra én vision, der har en overordnet kerneopgave som både ramme- og retningssættende for alt, hvad vi samarbejder om; både sammen med borgerne, pårørende og interne og eksterne samarbejdspartnere. Vi udgør et arbejdsfællesskab, der er sammen om og fælles om: At være med skabere i, at borgeren får deltagelsesmuligheder i eget liv, og bliver så selvhjulpen som muligt. Og vi arbejder aktiv med udviklingsmiljøer. Vi finder løsninger, der tænker i sammenhænge i stedet for i siloer. Og vi bruger proaktivt hinandens kompetencer på kryds og tværs.

En stilling hos os, betyder også at du abonnerer ind på vores mission, vision, kerneopgaver og strategiske pejlemærker Du kan læse mere om vores organisering her: https://vejen.dk/om-kommunen/kommunen/organisationsplan/

Ansættelsesvilkår

Stillingen ønskes besat hurtigst muligt og senest den 1. marts 2024

Der er tale om en fast stilling med fleksible arbejdstider på 30-32 timer pr. uge efter nærmere aftale.

Arbejdssted: afdelinger under Handicap området samt Social Pædagogisk Center.

Løn og ansættelsesforhold forhandles individuelt i henhold til gældende overenskomst.

Vi indhenter straffeattester/børneattester årligt.

Ansættelsesforløb

Ansøgningsfristen er den 18. januar 2024 kl. 12.00

Vi afholder samtaler i uge 4 og 5. Til samtalen vil du møde Centerledere fra Handicap området og Social Pædagogisk Center samt fremtidige kollegaer  

Ansøg online via knappen ”send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning, CV og andre relevante bilag.

Spørgsmål vedrørende stillingen

Interesserede er velkomne til at kontakte Centerleder for Bo-områder Handicap Jan Saatterup Olesen på 4096 5060 onsdage mellem 8-9 for at høre nærmere om de administrative opgaver og drøfte personlige kvalifikationer mv. i forhold til stillingen. 

Alle henvendelser behandles fortroligt.

Vi glæder os til at læse din ansøgning!

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejen Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (30-32 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Vejen Kommune, Skolegade 7, 6650 Brørup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5968029

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet