Aktivitetsmedarbejder til Lundtoft Plejecenter søges til at skabe stjernestunder

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Da vores aktivitetsmedarbejder for aktiviteten går på efterløn, søger vi en ny medarbejder til at stå i spidsen for aktiviteten på Lundtoft Plejecenter. 

Vi forstiller os du er enten uddannet indenfor social- og sundhed, pædagog, ergoterapeut, fysioterapeut eller blot har lyst til nye udfordringer og har en anden faglig baggrund. For os er det vigtigste, at du har lyst til at være sammen med dem og er god til at skabe stjernestunder med Hans, Gertrud og alle de andre på Lundtoft.

Sammen med din kollega Tina skaber, planlægger, koordinerer og udfører I aktiviteter og socialt samvær for Lundtofts beboere i hyggelige og trygge rammer.  Vi har et godt og tæt samarbejde med frivillige og andre samarbejdspartnere. 

Du skal stå for forskellige aktiviteter som for eksempel kreative aktiviteter, højtlæsning, køkkenaktiviteter, udendørs aktiviteter og fysiske aktiviteter, som for eksempel gåture, gymnastik 1 gang i ugen og gåture ud og se.

Vi søger dig der kan og har lyst til:

  • At have mange forskellige bolde i luften på en gang samtidig have et godt overblik
  • At arbejde struktureret med planlægning og koordinering
  • At skabe spontanitet i hverdagen, så beboeren dels oplever et varieret hverdagsliv og samtidig bevarer eller genvinder færdigheder
  • Inddrage motion og udelivet i aktiviteterne
  • Være nytænkende og kreativ i forhold til at igangsætte aktiviteter både i større og mindre kontekster og som er tilpasset målgruppen
  • Kan rumme og tale med alle mennesker og har gode kommunikations-, formidlings- og samarbejdsevner og IT-kundskaber.

 

Det er vigtigt at du er fleksibel mht arbejdstider, da der er arrangementer i de sene eftermiddags- eller aftentimer du skal deltage i. Stillingen er på op til 37 timer og med tiltrædelse 1. august 2024.

Har du yderligere spørgsmål, eller blot er nysgerrig på at høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Centerleder Birgitte Læborg på telefon 30 17 13 85 eller Assisterende Centerleder Dorthe N. Boelck på telefon 30 17 11 43. 

Ansøgningsfrist 12. juni 2024. 

Ansættelsessamtaler vil blive afholdt onsdag den 19. juni 2024.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejen Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Vejen Kommune, Magnolievej 28, 6650 Brørup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 12-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6053502

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet