Kordegn søges

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du vores nye kordegn til at varetage kordegnefunktionen for 9 sogne?

Der er 2 hovedsogne og 7 landsogne

 

Stillingen er ledig pr.  1. december 2023 eller efter nærmere aftale.

Stillingen er på 37 timer pr. uge.

Kordegnen skal primært varetage følgende opgaver:

  • personregistrering
  • betjening af kirkekontor
  • sekretærfunktion for præster og menighedsråd i de 2 hovedsogne

Kordegnesamarbejdet mellem de 9 sogne startede pr. 1/1-2023.er således et forholdsvis nyt samarbejde. Du vil derfor kunne komme til at sætte dit præg på samarbejdet. Din daglige leder bliver kontaktpersonen for Brørup sogns menighdsråd. Der anvendes et fælles kalendersystem.

Vi forventer, at du:

  • Har gode samarbejdsevner og forståelse for kirken som arbejdsplads og det kirkelige liv.
  • Har et venligt og imødekommende væsen
  • Har et godt overblik og er god til at organisere
  • Har flair for It- og digitale værktøjer.
  • Er kreativ  og kan lide at opsætte og udvikle hjemmesider, annoncer og opslag på sociale medier.

Ansættelsen sker ved brørup Sogns Menighedsråd beliggende Østergade 29A, 6650 Brørup.

Ansættelsen vil være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeret og CO10-Centralorganisationen af 2010 og Organisationsaftale mellem Kirkeministeriet og CO10- Centralorganistionen af 2010 for kirkefunktionærer med kerneopgaver som henholdsvis kordegn, sognemedhjælper/kirke- og kulturmedarbejder eller kirkemusiker og det tilhørende protokollat for kordegne.

Aftalen kan ses på www.folkekirkenspersonale.dk.

Nuværende tjenestemandsansatte kordegne har ret til at bevare deres tjenestemandsstatus ved ansættelse med direkte overgang. Der skal i så fald ske en klassificering af stillingen.

Det er en betingelse, at den obligatoriske 5 ugers uddannelse for kordegne gennemføres indenfor 2 år efter ansættelsens start.

Stillingen er indplaceret i løngruppe 1. Årslønnen aftales indenfor intervallet 288.669,03 kr. - 350.328,28 kr. (nutidskroner). Fikspunktet er 303.862,63 kr. (nutidskroner). Der er ikke rådighedsforpligtigelse.

OK tillæg på 869,40 Kr. pr år. (nutidskroner)

Nærmere oplysning om stillingen kan fås ved henvendelse til formand for Brørup sogn, Gjerluf Hansen tlf.: 30481039 / mail: 8926fortrolig@sogn.dk

Ansøgning med relevante bilag sendes  til mail: 8926fortrolig@sogn.dk

Ansøgningen skal være menighedsrådet i hænde senest den 13. november 2023

Ansættelsessamtaler forventes at finde sted den 17. november 2023

Menighedsrådet kan oplyse, at der vil blive indhentet referencer.

 

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejen Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Brørup Sogns Menighedsråd, Østergade, 6650 Brørup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 13-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5930957

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet