Lønkonsulent til Vejen Kommune - 15-20 timer ugentligt

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du vild med at få lønproduktionen til at fremstå, som om det ’bare’ er at trykke på en knap? 

Kan du lide at have fingrene nede i den daglige lønproduktion fra vugge til grav i lønsager samtidig med, at du brænder for at gøre tingene smartere med bl.a. apps?

Så er det dig vi søger!

Vi mangler en dygtig kollega til en fast stilling i HR & Personale i Vejen Kommune. Stillingen er en deltidsstilling med et gennemsnitligt timetal på 15-20 timer ugentligt. Du bliver en del af et team med lønkonsulenter, personalejurister og HR-konsulenter, hvor vi har fokus på at yde god service og på at finde løsninger sammen med vores samarbejdspartnere.
 

HR & Personale er rådgivende funktion for hele Vejen Kommune ifht. løn- og personalemæssige spørgsmål. 

HR & Personale er en del af afdelingen Sekretariat og Borgerservice, der også omfatter Ledelsessekretariatet og Kommunikation samt Borgerservice.
 

Vi lægger stor vægt på, at du: 
  • har erfaring med lønadministration herunder refusioner – meget gerne fra en kommune eller anden offentlig enhed
  • har erfaring med KMD Opus løn og gerne erfaring med fagsystemerne KMD Opus Vagtplan og/eller EDUCA
  • løbende arbejder med at gøre tingene på en smartere måde og har lyst til at gå forrest i at implementere apps i hele organisationen
  • har erfaring i at vejlede og rådgive ledere/medarbejdere i spørgsmål omkring løn- og personaleforhold

 

Sammen med vores øvrige ansvarsfulde og selvkørende lønkonsulenter kommer du til at løfte alle de opgaver som relaterer sig til ansættelse og lønudbetaling for kommunens institutioner. Du vil få dine egne selvstændige områder. 
Vi er en afdeling, der konstant er i udvikling med fokus på at gøre tingene på den smarteste måde herunder indfører vi apps. Vi arbejder tæt sammen og sætter fagligheden og vidensdeling højt. Vi er rigtig gode til at kombinere travlhed med god humor for at sikre arbejdsglæden. 
 

Som lønkonsulent hos os får du: 
  • mulighed for at udvikle dig fagligt og personligt
  • stor indflydelse på din egen hverdag, med baggrund i institutionernes behov
  • engagerede kolleger, som værdsætter samarbejde, godt arbejdsklima, højt humør og en uformel omgangstone
  • faglige udfordringer og gode muligheder for faglig sparring

 

Vi har gode, fleksible og familievenlige vilkår for at udføre vores arbejdsopgaver, herunder flekstid og gode muligheder for hjemmearbejde.
 

Løn- og ansættelsesforhold: 

Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.
 

Tiltrædelse: 

Aftales nærmere


Yderligere information:

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte leder af HR & Personale Merete Nielbæk på tlf. 23 84 90 00 eller via mail mesn@vejen.dk.
 

Ansøgningsprocedure: 

Ansøgningsfrist: Torsdag d. 22. juni 2023 kl. 8.00. Ansøgere, der udvælges til samtale får besked fredag d. 23. juni 2023. Ansættelsessamtaler gennemføres mandag d. 26. juni 2023. 

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejen Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid

-Arbejdsgiver:

Vejen Kommune, Rådhuspassagen 3, 6600 Vejen

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://vejen.career.emply.com/ad/lonkonsulent-til-vejen-kommune-15-20-timer-ugentligt/2horfk/da

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5843956

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet