Medarbejder til Analyse, Udvikling, administration og aktindsigter - Vikar på 30 timer

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

I Familie, Handicap og Socialpsykiatri søger vi en engageret og kompetent medarbejder til en vikarstilling til håndtering af analyse-, udviklings-, administrative opgaver samt håndtering af aktindsigter. Du vil også understøtte afdelingen Børn, PPU & Sundhedspleje. 

Din rolle og opgave

Udover adhoc administrative opgaver, vil du få ansvaret for tre hovedområder, og dermed have en central rolle i at understøtte vores arbejde med: 

Håndtering af aktindsigt
  • Som tovholder på aktindsigter vil du håndtere anmodninger om sagsakter fra borgere og andre interessenter. Du sikrer, at aktindsigten udsendes inden for den lovpligtige frist på 7 arbejdsdage.
  • Du udarbejder aktindsigtsrapporter og sørger for, at borgerne får adgang til relevante dokumenter og oplysninger.
  • Du vil understøtte begge afdelinger i denne opgave. 
Udarbejdelse af ledelsestilsyn 
  • Du analyserer datagrundlaget og udarbejder ledelsestilsyn på baggrund af dette.
  • Du understøtter chefen for området i forhold til politiske udvalg og task force-forløb.
  • Du er med til at udvikle og optimere ledelsestilsynsprocessen.
Udvikling af DUBU og Modulus 
  • Du arbejder tæt sammen med medarbejderne, og forstår deres behov i forhold til DUBU og Modulus.
  • Du sikrer, at DUBU og Modulus understøtter medarbejdernes opgaver effektivt.
  • Du bidrager til udviklingsspor og implementering af styringen af Familieafdelingen samt afdelingen Børn, PPU & Sundhedspleje. 
Om dig

Du kan nikke ja til at være en del af udviklingsmiljøer og arbejdsfællesskaber, ligesom 

  • Du har erfaring med aktindsigt og ledelsestilsyn.
  • Du har kendskab til DUBU og gerne Modulus eller lignende it-systemer.
  • Du er analytisk, struktureret og har gode samarbejdsevner.
  • Erfaring med arbejde inden for socialområdet er en fordel.
Vi kan tilbyde et spændende sted at arbejde fordi:
  • Vi er en værdibaseret arbejdsplads, med udmøntning i udviklingsmiljøer, hvor du får gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Du kan læse mere om Vejen Kommunes værdier her: Vision, Mission og Værdier - Vejen Kommune
  • Vi er en arbejdsplads med både højt humør og tempo med en flad struktur med kort fra beslutning til handling
  • Stillingen indeholder en høj grad af selvstændighed, fleksibilitet og mulighed for at præge egen arbejdsdag
  • Gode kollegaer, hvor man er fælles om opgaveløsningerne og løfter i flok i et stærkt arbejdsfællesskab
  • Vi løser mange forskelligartede opgaver og har en meget bred kontaktflade 
  • God introduktion til stillingen 

Ved ansættelse i Familie, Handicap & Socialpsykiatri bliver du en del af et arbejdsfællesskab med 5 administrative medarbejdere på vores udførerområder samt fire administrative medarbejdere i den administrative enhed centralt i Familie, Handicap & Socialpsykiatri. 

Bliv klogere på din kommende arbejdsplads: Familie, Handicap & Socialpsykiatri

Introduktion til Familie, Handicap & Socialpsykiatri ved afdelingschef Charline Borgen Amdisen Bossen.

Vi arbejder i hele Familie, Handicap & Socialpsykiatri ud fra én vision, der har en overordnet kerneopgave som både ramme- og retningssættende for alt, hvad vi samarbejder om; både sammen med borgerne, pårørende og interne og eksterne samarbejdspartnere. Vi udgør et arbejdsfællesskab, der er sammen om og fælles om: At være med skabere i, at borgeren får deltagelsesmuligheder i eget liv, og bliver så selvhjulpen som muligt. Og vi arbejder aktiv med udviklingsmiljøer. Vi finder løsninger, der tænker i sammenhænge i stedet for i siloer. Og vi bruger proaktivt hinandens kompetencer på kryds og tværs.

En stilling hos os, betyder også at du abonnerer ind på vores mission, vision, kerneopgaver og strategiske pejlemærker Du kan læse mere om vores organisering her: https://vejen.dk/om-kommunen/kommunen/organisationsplan/

Ansættelsesvilkår

Stillingen ønskes besat hurtigst muligt og senest den 1. juli 2024

Der er tale om et vikariat med fleksible arbejdstider på 30 timer pr. uge frem til 31. december 2024.

Arbejdssted: Brørup Områdekontor, Stadionvej 15, 6650 Brørup

Løn og ansættelsesforhold forhandles individuelt i henhold til gældende overenskomst.

Vi indhenter straffeattester/børneattester årligt.

Ansættelsesforløb

Ansøgningsfristen er den 1. maj 2024

Vi afholder samtaler den 7. maj.2024. Til samtalen vil du møde Afdelingschef for Familie, Handicap & Socialpsykiatri og Akademisk medarbejder Stine Forsberg Jørgensen  

Ansøg online via knappen ”send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning, CV og andre relevante bilag.

Spørgsmål vedrørende stillingen

Interesserede er velkomne til at kontakte afdelingschef Charline Amdisen Bossen for at høre nærmere om opgaverne og drøfte personlige kvalifikationer mv. i forhold til stillingen. Send en SMS på 4018 3907, hvor der aftales nærmere om tidspunkt for opringning. 

 

Alle henvendelser behandles fortroligt.

Vi glæder os til at læse din ansøgning!

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejen Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Vejen Kommune, Stadionvej 15, 6650 Brørup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6032373

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet