Plastmager med erfaring søges til spændende blæsestøbningsjob

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Hvis du er uddannet plastmager og mangler nye faglige udfordringer, så er her en mulighed, som du bør kigge nærmere på.

Kunden er en førende virksomhed inden for plastemballage og tilbyder et bredt udvalg af innovative løsninger til sine kunder. Der er tale om en virksomhed, hvor du vil få muligheden for at arbejde med blæsestøbning i en spændende og innovativ branche. Som plastmager til blæsestøbning vil du have en afgørende rolle i produktionsteamet, hvor din primære opgave vil være at betjene og optimere de avancerede blæsestøbningsmaskiner.

Virksomheden, som er beliggende omkring Brørup, søger en dygtig og engageret plastmager til et 12 ugers T&H-vikariat på aftenhold.

primære ansvarsområder

- Sikre processtabilitet og god kvalitet
- Procesoptimering
- Småreparationer og løbende forbedringer
- Udføre mindre reparationer og vedligeholdelsesopgaver på udstyr og maskiner for at sikre, at de fungerer optimalt
- Identificere og foreslå løbende forbedringer af udstyr og processer for at øge driftssikkerheden og reducere nedetid

For at få succes inden for disse ansvarsområder er det en forventning, at du har en solid teknisk baggrund og gerne erfaring med plaststøbning, samt at du har en god forståelse for kvalitetsstyring og kan arbejde efter standarder og procedurer.

om dig

- du har en solid baggrund og erfaring inden for plaststøbning og også gerne blæsestøbning
- Du har en dybdegående viden om de forskellige typer af plastmaterialer og deres egenskaber samt erfaring med at betjene og vedligeholde plaststøbemaskiner
- Du er vant til at arbejde i et produktionsmiljø og kan håndtere opgaver med høj præcision og kvalitet
- Du er stabil, tager ansvar og er en god kollega

alt det praktiske

Der er tale om en stilling på fast aftenhold, hvor den ene uge er 4 dage, og den efterfølgende er 5 dage, så det gennemsnitlige ugentlige timetal bliver 34 timer.
Løn efter kvalifikationer.

Andre nøgleord er:
- Godt arbejdsmiljø, hvor trivsel er i højsædet
- Der bliver lagt stor vægt på at skabe en positiv og motiverende atmosfære for medarbejderne
- Frihed under ansvar og mulighed for at sætte dit eget præg på arbejdet, samt du vil få frihed til at udnytte din ekspertise og kreativitet til at løse opgaverne på den mest effektive måde

interesseret?

Stillingen kan søges direkte via knappen ”Ansøg nu”. Vi vil løbende invitere til samtaler, og stillingsopslaget vil blive fjernet, når stillingen er besat.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte seniorkonsulent Dorte Poulsen på 92921198.

om randstad

Randstad DK er en del af den internationale Randstad Group, som er verdens største udbyder af HR-løsninger. Med over 4.900 kontorer fordelt på 39 lande formidler vi hver dag arbejde til mere end 650.000 mennesker verden over.
I Danmark er vi blandt de førende vikar- og rekrutteringsbureauer med afdelinger i København, Aarhus, Aalborg og Kolding. En position, vi har opnået, fordi vi som eksperter på arbejdsmarkedet formår at matche kvalificerede kandidater med de rette jobmuligheder.



INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejen Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

RANDSTAD A/S, Kokholm, 6000 Kolding

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 26-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6068901

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet