BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Brænder du for hjemmeplejen og har lyst samt interesse i at arbejde med borgere der kan have psykiske og kognitive udfordringer, så er det lige dig vi mangler!
Specialteamet er et nyopstartet team som startede op i maj 2023. Vi leverer hjælp til personlig pleje, praktisk hjælp, psykisk støtte og uddelegeret sygepleje til borgere i eget hjem, som har en psykiatrisk diagnose eller et fysisk/psykisk handicap der stiller særlige krav til de faglige kompetencer.
Baggrunden for etableringen af teamet er et ønske om en mere sammenhængende indsats til borgerne på tværs af afdelingerne Ældre og Rehabilitering og Familie, Handicap og Socialpsykiatri.
Vi søger lige nu 2 medarbejder på op til 37 timer efter eget valg. Teamet dækker borgerbesøg i tidsrummet 7.00 – 21.00 og arbejder efter borgertilpassede arbejdstider og borgertilpassede indsatser. Det betyder, at vi sammen med borgerne vurderer behov for hjælp og støtte og på hvilket tidspunkt opgaven løses bedst. Vi har placering på Plejecenter Lundtoft og det er her hvor vi kører ud fra til borgere i hele kommunen, derfor er det et krav at du har kørekort.
Som medarbejder i teamet er du en del af et tæt samarbejde med medarbejdere fra Socialpsykiatrien. Det samarbejde vil betyde mulighed for fælles borgerkonferencer, gensidig vidensdeling og faglig sparring med fokus på den enkelte borger. Derudover arbejder teamet tæt sammen med de øvrige hjemmeplejeområder, hjemmesygeplejen og akutsygeplejen. Teamet har egen leder tæt på driften så I sammen sikrer faglig udvikling og sparring i hverdagen. Du er ligeledes med til at lægge din egen vagtplan sammen med resten af teamet.
Stillingen kræver interesse om psykiatriske og neurologiske lidelser og problematikker. Faglig stolthed, gode faglige kompetencer og gode samarbejdsevner, samt evnen til at arbejde selvstændigt. Derudover skal du have lyst til at være med til at opbygge noget nyt og du skal kunne være i al den usikkerhed der ligger i det. Det er en fordel hvis du har kendskab til Nexus.
Har du lyst til at hører mere om stillingerne er du velkommen til at kontakte Gruppeleder Randi Poulsen på tlf. 30 17 13 41.
Ansættelsessamtaler vil blive afholdt løbende, så send din ansøgning allerede i dag.
Stillingen aflønnes efter gældende overenskomst mellem KL og den faglige organisation.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vejen Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Vejen Kommune, Magnolievej, 28, 6650 Brørup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 30-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5936101