Vejen Kommune: Administrativ medarbejder til Materielgården i Brørup

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vej, Park & Genbrug søger en administrativ medarbejder pr. 1. november 2023 eller efter nærmere aftale.

Du bliver en del af administrationen, som består af tre medarbejdere, hvis primære opgave er at under-støtte driften af genbrugspladserne samt Vej & Park. I Vej, Park & Genbrug, som er en driftsenhed under Teknik & Miljø i Vejen Kommune, er vi 75 medarbejdere, der varetager drift og vedligehold af kommunens udearealer, naturområder og genbrugspladser. 

Til daglig får du ansvaret for den overordnede administration, der relaterer sig til vores tre genbrugspladser samt affaldsomlastning. Dine primære opgaver relaterer sig til genbrugspladserne, men der vil også forekomme opgaver inden for Vej & Park-området.  

Arbejdsopgaverne består i: 
  • Økonomistyring, herunder indsamling af affaldsdata.
  • Fakturering mv. 
  • Borger/brugerkontakt herunder erhvervsvirksomheder. 
  • Indkaldelse til møder samt skrive referater.
  • Udarbejdelse af vagtplaner for genbrugspladsvejlederne.
  • Diverse administrative opgaver og ad hoc-opgaver.
  • Diverse kommunikationsmæssige opgaver.
Kvalifikationer: 
  • Har en administrativ uddannelse, gerne med erfaring inden for offentlig administration.
  • Kendskab til offentlige økonomisystemer, for eksempel Prisme eller lignende.
  • Kendskab og erfaring i økonomi.
  • Er rutineret bruger i Office-pakken.
  • Er stærk i kommunikation både skriftligt og mundtligt.
  • Kan arbejde selvstændigt og struktureret samt have flere bolde i luften ad gangen.
  • Er hjælpsom og serviceminded.
  • Er initiativrig, løsningsorientret og ser muligheder frem for begrænsninger.
  • Værdsætter tæt samarbejde og kontakt med dine kollegaer.
  • Har et godt humør og kan håndtere mange afbrydelser i arbejdsdagen.
Vi tilbyder:
  • Et spændende job med muligheder for faglig og personlig udvikling.
  • En arbejdsplads med højt til loftet og høj grad af frihed under ansvar og medbestemmelse.
  • Kollegaer, der vægter det gode og tværfaglige samarbejde.
  • Flekstidsordning.

Den ugentlige arbejdstid er 37 timer. Løn efter kvalifikationer og gældende overenskomst.

Det forventes at affalds- og genbrugsområdet inden for en årrække bliver selskabsgjort. Når det sker, vil driften af genbrugspladserne, herunder denne stilling, blive overdraget til Vejen Forsyning.

Arbejdssted: Materielgården, Stenbro Allé 6, 6650 Brørup.

Tiltrædelse: Den 1. november 2023 eller efter nærmere aftale.

Ansøgningsfrist: Den 20. september 2023.  

Du kan få mere at vide om stillingen, ved at kontakte driftsleder Søren C. Jensen på telefon 51 62 51 86. 

Vil du være vores nye kollega, så send en ansøgning online via Vejen Kommunes hjemmeside ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt øvrige relevante bilag.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejen Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Vejen Kommune, Stenbro Allè, 6, 6650 Brørup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://vejen.career.emply.com/ad/administrativ-medarbejder-til-materielgarden-i-brorup/2yg74q/da

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5900702

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet