Administrativ medarbejder med flair for økonomi og digitalisering

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du skarp til økonomistyring og controlling? Kan du varetage regnskabsopgaver, navigerer i komplekse IT-systemer og skabe struktur? Har du lyt til at være en del af en arbejdsplads, som har stor fokus på udviklingsmiljøer? Trives du med administrative opgaver i et forpligtende arbejdsfællesskab, hvor du understøtter Familie, Handicap & Socialpsykiatri?

Så har vi måske det perfekte job til dig i Familie, Handicap & Socialpsykiatri.

 

Vi leder efter en ansvarlig og engageret administrativ medarbejder, som kan være med på vores nye rejse ind i den teknologiske og digitale verden, med henblik på at styrke, optimere og forandre måden vi i dag arbejder på. Basen vil primært være på Brørup Områdekontor, hvor du vil være en del af en arbejdsplads alt efter, hvad arbejdsopgaverne kalder på. Derudover søger vi én, som trives med både faste opgaver, men også finder sig tilpas med opgaver der ad hoc lander på dit bord, som kræver hurtig afvikling og koordinering. Men samtidig også har modet til at turde stoppe op, for at skynde os langsomt, og være udfordrende på opgaver og sammenhænge i opgaveløsningen. 

Din rolle og opgave

Vi har en stor ambition om at være så digitale og teknologiske som mulige, og dette vil du skulle understøtte gennem dine primære ansvarsområder som inkluderer: 

  • Sikre økonomistyring; herunder betaling af fakturaer, opkrævninger mm. 
  • Controlling
  • Superbruger i Acadre
  • Være fanebærer for at sikre digitalisering af de administrative opgaver 
  • Betjening af fælles postkasser og kalender 
  • Personaleadministration
  • Ad hoc opgaver; herunder også mødeindkaldelser m.m.
  • Være en synlig og engageret del af det administrative arbejdsfællesskab på Brørup områdekontor og i Familie, Handicap & Socialpsykiatri

 

Som administrativ medarbejder vil du få tætte samarbejdsrelationer med de øvrige administrative kollegaer i Familie, Handicap & Socialpsykiatri, både igennem daglig kontakt samt dage, hvor man er sammen i et kontorfællesskab i det administrative fællesskab på forskellige lokationer for at vidensdele og udvikle på løsninger og arbejdsgange. Du vil få reference til afdelingschef for Familie, Handicap & Socialpsykiatri. 

Om dig

Du kan nikke ja til at være en del af udviklingsmiljøer og arbejdsfællesskaber, ligesom vi forestiller os, at du er administrationsbachelor, kontoruddannet i kommunalt regi eller lignende. 

  • Er erfaren og stærk i de økonomiske opgaver som styring og bogholderi, og har økonomisk og data forståelse
  • Har lysten til at udforske digitale og teknologiske løsninger i hverdagen, og har let ved IT-systemer og har lyst til at gå på opdagelse i bl.a. Excel, Prisme og Acadre 
  • Vi ser gerne, at du er superbruger i Acadre eller hvert fald har lysten til at være det
  • Er struktureret, systematisk og arbejder selvstændigt
  • Har en anerkendende, tålmodig og serviceminded tilgang over for borgere, kollegaer og samarbejdspartnere
  • Er fleksibel og omstillingsparat i en hverdag, der også kan være præget af forskelligartede opgaver og med samarbejdskollegaer der ofte løber stærkt

 

Vi kan tilbyde et spændende sted at arbejde fordi:

  • Vi er en værdibaseret arbejdsplads, med udmøntning i udviklingsmiljøer, hvor du får gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Du kan læse mere om Vejen Kommunes værdier her: Vision, Mission og Værdier - Vejen Kommune
  • Vi er en arbejdsplads med både højt humør og tempo med en flad struktur med kort fra beslutning til handling
  • Stillingen indeholder en høj grad af selvstændighed, fleksibilitet og mulighed for at præge egen arbejdsdag
  • Gode kollegaer, hvor man er fælles om opgaveløsningerne og løfter i flok i et stærkt arbejdsfællesskab
  • Vi løser mange forskelligartede opgaver og har en meget bred kontaktflade 
  • God introduktion til stillingen 

Ved ansættelse i Familie, Handicap & Socialpsykiatri bliver du en del af et arbejdsfællesskab med 5 administrative medarbejdere på vores udførerområder samt fire administrative medarbejdere i den administrative enhed centralt i Familie, Handicap & Socialpsykiatri. 

Bliv klogere på din kommende arbejdsplads: Familie, Handicap & Socialpsykiatri

Introduktion til Familie, Handicap & Socialpsykiatri ved afdelingschef Charline Borgen Amdisen Bossen.

Vi arbejder i hele Familie, Handicap & Socialpsykiatri ud fra én vision, der har en overordnet kerneopgave som både ramme- og retningssættende for alt, hvad vi samarbejder om; både sammen med borgerne, pårørende og interne og eksterne samarbejdspartnere. Vi udgør et arbejdsfællesskab, der er sammen om og fælles om: At være med skabere i, at borgeren får deltagelsesmuligheder i eget liv, og bliver så selvhjulpen som muligt. Og vi arbejder aktiv med udviklingsmiljøer. Vi finder løsninger, der tænker i sammenhænge i stedet for i siloer. Og vi bruger proaktivt hinandens kompetencer på kryds og tværs.

En stilling hos os, betyder også at du abonnerer ind på vores mission, vision, kerneopgaver og strategiske pejlemærker Du kan læse mere om vores organisering her: https://vejen.dk/om-kommunen/kommunen/organisationsplan/

 

Ansættelsesvilkår

Stillingen ønskes besat hurtigst muligt og senest den 01. marts 2024

Der er tale om en fast stilling med fleksible arbejdstider på 37 timer pr. uge efter nærmere aftale.

Arbejdssted: Brørup Områdekontor, Stadionvej 15, 6650 Brørup

Løn og ansættelsesforhold forhandles individuelt i henhold til gældende overenskomst.

Vi indhenter straffeattester/børneattester årligt.

 

Ansættelsesforløb

Ansøgningsfristen er den 15. 01.2024

Vi afholder samtaler den 19.01.2024. Til samtalen vil du møde Afdelingschef for Familie, Handicap & Socialpsykiatri, Administrativ Medarbejder Maj-Britt Sørensen samt Akademisk medarbejder Stine Forsberg Jørgensen  

Ansøg online via knappen ”send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning, CV og andre relevante bilag.

 

Spørgsmål vedrørende stillingen

Interesserede er velkomne til at kontakte afdelingschef Charline Amdisen Bossen for at høre nærmere om de administrative opgaver og drøfte personlige kvalifikationer mv. i forhold til stillingen. Send en SMS på 4018 3907, hvor der aftales nærmere om tidspunkt for opringning. 

 

Alle henvendelser behandles fortroligt.

Vi glæder os til at læse din ansøgning!

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejen Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Vejen Kommune, Stadionvej 15, 6650 Brørup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5962172

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet