Administrativ medarbejder til økonomisk styring og udviklingsmiljøer

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du skarp til økonomi-og administrativ styring? Har du lyst til at være en del af en arbejdsplads, som har stor fokus på udviklingsmiljøer? Trives du med administrative opgaver i et forpligtende arbejdsfællesskab, hvor vi videndeler, udvikler løsninger og arbejdsgange på tværs, for at understøtte Familie, Handicap & Socialpsykiatri? Så har vi måske det perfekte job til dig i Familie, Handicap & Socialpsykiatri.

Som administrativ medarbejder vil du være en nøgleperson i vores rejse mod at sikre en faglig og økonomisk bæredygtig udvikling af vores specialiserede børn-og unge område.  

Du vil med reference til afdelingschefen blive forankret i et administrativt team, som alle har det til fælles at understøtte hele vores afdeling. Du vil ligeledes blive en del af både faglige og opgaverettet arbejdsfællesskaber, hvor fælles faglige tilgange og tværgående samarbejder er essentielle for at løse opgaverne. Ligesom du vil blive en del af kollegiale arbejdsfællesskaber, hvor respekt og anerkendelse vægtes højst. Du vil derudover få et tæt samarbejde bredt ud i resten af kommunen og afdelingen.

Din rolle og opgave

Du vil have ansvar for både faste og ad hoc-opgaver, der kræver hurtig afvikling og koordinering. Du vil skulle understøtte dine primære ansvarsområder som inkluderer:

  • Administrativ behandling, håndtering og udregning af egenbetaling og tabt arbejdsfortjeneste
  • Behandling og håndtering af mellemkommunale sager 
  • Håndtering af administrative arbejdsopgaver ifm. anbringelsessager 
  • Sikrer økonomistyring; herunder betaling af fakturaer, opkrævninger, udbetalinger mm. 
  • At være superbruger i fagsystemerne DUBU, AS2007 og Modulus, til håndtering af de administrative opgaver heri
  • Løsning af forskelligartede opgaver, herunder betjening af fællespostkasse, mødeindkaldelser og kalenderstyring 
  • Som en fremtidig potentiel opgave; op rettelse og håndtering af de administrative og økonomiske opgaver forbundet med tilbudsportalen 
  • Ad hoc administrative opgaver 
  • Være en synlig og engageret del af det administrative arbejdsfællesskab på Brørup Områdekontor og i Familie, Handicap & Socialpsykiatri
  • Vi har en stor ambition om at være så digitale og teknologiske som mulige, derfor vil udviklingen og udmøntningen af dette indgå i din opgaveportefølje

Som administrativ medarbejder vil du få tætte samarbejdsrelationer med de øvrige administrative kollegaer i Familie, Handicap & Socialpsykiatri. Vores borgergruppe varierer bredt fra børn-og unge til voksne i socialt udsatte positioner, som i en periode af deres liv har brug for en hjælpende hånd til at mestre eget liv. Du vil få reference til afdelingschef for Familie, Handicap & Socialpsykiatri. 

Om dig

Du kan nikke ja til at være en del af udviklingsmiljøer og arbejdsfællesskaber. Vi søger ikke en bestemt uddannelsesbaggrund. Du vil dog sandsynligvis trives bedst i jobbet, hvis du besidder en håndfuld af nedenstående færdigheder:

  • Har flair og interesse for økonomiske opgaver som styring og bogholderi, og har økonomisk og data forståelse
  • Er nysgerrig efter digitale løsninger og har let ved at arbejde med IT-systemer som for eksempel Excel, Prisme, KY og Acadre
  • At du er organisationstænkende, som formår at arbejde både hel-og delorienteret på forskellige niveauer i afdelingen
  • Vi ser gerne, at du er superbruger i Acadre eller hvert fald har lysten til at være det
  • Du er en struktureret og systematisk person, der arbejder selvstændigt og har en anerkendende og serviceminded tilgang
  • Du er fleksibel og omstillingsparat og trives i en hverdag med varierende opgaver og et højt tempo
Vi kan tilbyde et spændende sted at arbejde fordi:
  • En værdibaseret arbejdsplads, der lægger vægt på faglig og personlig udvikling. Du kan læse mere om Vejen Kommunes værdier her: Vision, Mission og Værdier - Vejen Kommune
  • Et stærkt arbejdsfællesskab med gode kollegaer, højt humør og et miljø, hvor beslutninger omsættes hurtigt til handling, og hvor vi løfter i flok
  • Grundig introduktion til stillingen
  • Du kan agere ud fra embede etiske principper, gerne med erfaring inden for offentligt regi
  • En stilling med stor selvstændighed, fleksibilitet og mulighed for at påvirke din egen arbejdsdag
Bliv klogere på din kommende arbejdsplads: Familie, Handicap & Socialpsykiatri

Introduktion til Familie, Handicap & Socialpsykiatri ved afdelingschef Charline Borgen Amdisen Bossen.

Vi arbejder i hele Familie, Handicap & Socialpsykiatri ud fra én vision, der har en overordnet kerneopgave som både ramme- og retningssættende for alt, hvad vi samarbejder om; både sammen med borgerne, pårørende og interne og eksterne samarbejdspartnere. Vi udgør et arbejdsfællesskab, der er sammen om og fælles om: At være med skabere i, at borgeren får deltagelsesmuligheder i eget liv, og bliver så selvhjulpen som muligt. Og vi arbejder aktiv med udviklingsmiljøer. Vi finder løsninger, der tænker i sammenhænge i stedet for i siloer. Og vi bruger proaktivt hinandens kompetencer på kryds og tværs.

En stilling hos os, betyder også at du abonnerer ind på vores mission, vision, kerneopgaver og strategiske pejlemærker Du kan læse mere om vores organisering her: https://vejen.dk/om-kommunen/kommunen/organisationsplan/

Ansættelsesvilkår

Stillingen ønskes besat hurtigst muligt og senest den 1. oktober 2024

Der er tale om en fast stilling med fleksible arbejdstider på 37 timer pr. uge efter nærmere aftale.

Arbejdssted: Brørup Områdekontor, Stadionvej 15, 6650 Brørup

Løn og ansættelsesforhold forhandles individuelt i henhold til gældende overenskomst.

Vi indhenter straffe- og børneattester. 

Ansættelsesforløb

Ansøgningsfristen er den 26. august 2024 kl. 23.59 

Vi afholder samtaler den 29. august 2024. Til samtalen vil du møde Afdelingschef for Familie, Handicap & Socialpsykiatri Charline Amdisen Bossen og Akademisk medarbejder Stine Forsberg Jørgensen  

Ansøg online via knappen ”send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning, CV og andre relevante bilag.

Spørgsmål vedrørende stillingen

Interesserede er velkomne til at kontakte afdelingschef Charline Amdisen Bossen for at høre nærmere om de administrative opgaver og drøfte personlige kvalifikationer mv. i forhold til stillingen. Send en SMS på 4018 3907, hvor der aftales nærmere om tidspunkt for opringning. 

Alle henvendelser behandles fortroligt.

Vi glæder os til at læse din ansøgning!

 

 

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejen Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Vejen Kommune, Stadionvej 15, 6650 Brørup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 26-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6083217

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet