HR-assistent

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kan du lide at arbejde med praktiske og administrative opgaver? Trives du med afveksling i opgaver og tempo? Så har vi muligvis det rette job for dig.

Til vores HR udviklingsteam i Brørup søger vi en kollega til at hjælpe os med vores administrative opgaver.

Opgaven

Det er vigtigt for os at være på forkant med de ting vi kan planlægge, og her har du en vigtig rolle!
Som HR-assistent indgår du i et team med to kolleger, som har til opgave at understøtte CRH's ledere og medarbejdere med blandt andet rekruttering, uddannelse og kommunikation.

I tæt samarbejde med dine HR-kolleger, står du for at løse en lang række administrative og praktiske opgaver, der også inkluderer arbejdet med GDPR.

En del af dine faste opgaver er at:

  • Slå ledige stillinger op på Jobportaler, hjemmesider og SoMe
  • Håndtere jobansøgninger og indkalde til jobsamtaler
  • Skrive opslag til CRH’s interne kommunikationsapp
  • Til- og framelde vores medarbejdere til interne og eksterne kurser
  • Praktiske opgaver i forbindelse med afholdelse af kurser og events
  • Opdatere og vedligeholde vores GDPR-dokumentation
  • Diverse ad hoc-opgaver
Din profil

”Din motivation for opgaverne, og evne til at samarbejde er af afgørende betydning for os. Ved at være hjælpsom, selvstændig og have en frisk og positiv attitude vil du passe godt ind i teamet.” udtaler HR-konsulent Christian Brandt.

Du har en relevant administrativ uddannelse og nogle års praktisk erfaring med administrativt arbejde. Du nyder at arbejde struktureret og selvstændigt. Det vil være en stor fordel hvis du tidligere har arbejdet med GDPR.

Vi arbejder primært med MS Office og ser gerne at du er fortrolig med programmerne Excel, Word og Outlook. HR-ON er vores rekrutteringssystem og Actimo benytter vi til intern kommunikation. Desuden bruger vi SuccessFactor til håndtering af vores online kurser. Det er ikke et krav, at du har erfaring med disse systemer, men vi forventer at du er proaktiv i forhold til at lære dem at kende.
I dagligdagen taler vi dansk, men du kan få behov for at føre kortere samtaler på engelsk.

Vi tilbyder

En stilling med en stor frihed til at tilrettelægge din hverdag. Dine HR-kolleger er ofte ude af huset. Der vil derfor være dage hvor du er alene på kontoret, og andre hvor vi alle tre er til stede. Vores kommunikation er uformel, vi er åbne for nye input og måder at gøre tingene på, og forstår at hjemmearbejde kan være en fordel i nogle situationer.

Dit arbejdssted er Ribevej 45, 6650 Brørup, hvor kontorbygningen huser i alt ca. 70 ansatte.
Her er det muligt at benytte fælles frokostordning.

Velkommen til CRH i Danmark

Vi er en del af den internationale koncern CRH plc., der med ca. 76.000 medarbejdere fordelt i 29 lande er blandt verdens største byggematerialekoncerner. I Danmark er vi repræsenteret med 6 virksomheder, alle indenfor byggeindustrien. Stillingen er organisatorisk placeret i CRH Concrete A/S, men du vil få berøring med alle vores danske virksomheder.

I Danmark er vi ca. 1.600 engagerede kolleger fordelt på 20 lokaliteter, som alle bidrager til at sikre den fortsatte udvikling og vækst i byggebranchen. CRH er en økonomisk solid virksomhed, der er drevet af en vækst- og opkøbsstrategi.

Vil du med på holdet?

Send dit CV udformet på dansk via nedenstående knap senest den 27. november 2023. Vi forventer at afholde indledende samtaler mandag den 6. december.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Group HR Manager Claus Knudsen på tlf. 7637 7970.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejen Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

CRH Concrete A/S, Ribevej, 6650 Brørup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 27-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5941948

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet